Job 777 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Polyvalent Medewerker - Plafomat Oudenaarde


Functie

Je helpt onze professionele en particuliere klanten verder en adviseert waar nodig, zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen). Samen met de andere collega’s ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de kassa, algemene administratie en bediening aan de balie.

Jouw profiel

Je beschikt over technische kennis m.b.t. bouw en industrie.
Jouw commerciële ingesteldheid en klantgerichtheid zijn je troeven.
Je bent gedreven, hands-on en positief ingesteld.
Zware lasten (o.a. bouwmaterialen) tillen vormen geen probleem.
Met je verzorgde voorkomen en spontane communicatie benader je de klanten op een vlotte en professionele wijze.
Je bent computervaardig.
Je werkt in 2 shiften (vroege en late) en 1 zaterdag op 2.
Vroege shift: 7u00 tot 15u30
Late shift: 09u30 tot 18u00
Je start met een tijdelijk contract (via interim) van 38u per week.
  • De kassa bij het begin van de werkdag controleren
    De kassa-inhoud bij sluiting tellen
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Dienst na verkoop uitvoeren (inwisselen, terugsturen naar de leveranciers, terugbetaling, versturen voor herstel, ...)
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
  • De producten en artikels voorbereiden (etiketteren, diefstalbeveiliging, tags plaatsen, ...) en in de winkel of op een stand plaatsen
  • Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
  • Betalingen ontvangen
  • De klanten informeren over de verhuurmodaliteiten (contractvoorwaarden, waarborg, ...) van doe-het-zelfmateriaal (kettingzaag, betonmolen, polijstmachine, ...)
    Contracten opstellen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Een toffe, uitdagende en leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische en financieel gezonde organisatie. Je bent flexibel? Wij ook! Zo hebben onze winkels geen collectieve sluitingsperiodes wat je de nodige flexibiliteit geeft om je vakantie in te plannen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers. Heb je ambitie in meer en toon je de nodige inzet? Dan ligt de weg open voor verschillende opportuniteiten binnen onze groeiende organisatie. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra’s, waaronder ons Employee Assistance Programma.

Solliciteren

AGO Jobs & HR
+32 56 26 17 03
kortrijk.shops@ago.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht